Eventnu

Få styr på kundeservices og få mere på bundlinjen!

54% af kunder forventer en højere service i dag, end de gjorde sidste år og 89% af alle virksomheder kæmper om kunderne igennem kundeserviceoplevelser. Derfor er din kundeservice virkelig vigtig at sætte fokus på. 80% af alle virksomheder mener nemlig, at de selv giver gode oplevelser til kunderne. I den modsatte ende er det kun 8% af kunderne der synes de fik god service. Og intet mindre end 96% af alle kunder, synes at kundeservice er en af de vigtigste elementer, hvis de skal være loyale mod et brand. Det har med andre ord, aldrig været vigtigere at sætte fokus på kundeservice og den oplevelse kunderne forlader din virksomhed med.

Lær fra en kundeservice ekspert

Foredragsholder Kasper Møgelvang har hjulpet nogle af de helt store virksomheder som McDonald’s og Starbucks, men også I Danmark har han givet en hånd med, med nogle af vores største virksomheder. Her han hjulpet virksomheder som Jyske Bank, IC Companys, Mercuri Urval, Kvickly og mange flere. Her har han hjulpet med sin international erfaring med kundeoplevelse, kundeloyalitet og mersalg. Kasper er derfor den helt rette mand, til at lære fra sig og give jer et indblik i nogle bedste ting at skrue på, indenfor kundeservice oplevelser.

Skræddersyet oplevelse til jeres firma

Når I får et foredrag med Kasper, så får I ikke et standard og kedeligt foredrag. Kasper tager nemlig fokus i jeres virksomhed og igennem sin fortid som standupkomiker, teaterskuespiller og underviser, lover vi et foredrag der skiller sig ud. I kan godt se frem til et virkelig lærerigt og underholdende foredrag.

Her er ingen ”billige” løsninger - til gengæld er konceptet konkurrencedygtig på prisen.

Skal arrangementet foregå på dansk eller engelsk er helt op til jer - alle skal have de samme chancer for at vinde. ​

Få et 100% uforpligtende tilbud

Eventnu Back to Top

Send en forespørgsel og vi vil vende tilbage indenfor 24 timer.
Haster din forespørgsel? Kontakte os på
52 60 41 87